Lediga jobb som Kontorsreceptionist i Gällivare

Se lediga jobb som Kontorsreceptionist i Gällivare. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gällivare som finns hos arbetsgivaren.

Kundkommunikatör

Ansök    Feb 22    Top Bostäder AB    Kontorsreceptionist
Kundkommunikatör Vi söker nu en ny medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder. Som kundkommunikatör arbetar du självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör a... Visa mer
Kundkommunikatör
Vi söker nu en ny medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder.
Som kundkommunikatör arbetar du självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har även en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med oss.
Vi söker dig som:
- har förmåga att bemöta kunder och agera professionellt
- är serviceinriktad och en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer.
- är ordningsam, har god samarbetsförmåga och stark initiativförmåga.
- ett positivt förhållningssätt och har en öppenhet inför förändringar.
- brinner för att ge god service och har erfarenhet av att möta kunder både via besök, telefon och e-post.
Som kundkommunikatör är du en servicekanal mot Topbostäders interna och externa kunder, samt agerar som länk till bolagets övriga avdelningar i kundtjänstfrågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att stötta Topbostäders kunder via telefon och e-post, och kräver god datorvana samt goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vanligt förekommande uppgifter är hantering av felanmälan och övrig administration som riktar sig internt och externt.
Tjänsten är på 100 %, vi tillämpar provanställning. Topbostäder strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.

Sista ansökningsdag 2024-03-17, men vänta inte med din ansökan då rekrytering av tjänsterna sker löpande. Ange gärna referenser och ev löneanspråk.

Vid frågor om tjänsten kontakta marknadschef Carola Ärleborg, 0970-255 21, [email protected]

Ansökan skickas till HR:
[email protected] Visa mindre

Kundkommunikatör

Ansök    Jan 18    Top Bostäder AB    Kontorsreceptionist
Kundkommunikatör Vi söker nu en ny medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder. Som kundkommunikatör arbetar du självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör ... Visa mer
Kundkommunikatör
Vi söker nu en ny medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder.
Som kundkommunikatör arbetar du självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har även en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med oss.
Vi söker dig som:
- har förmåga att bemöta kunder och agera professionellt
- är serviceinriktad och en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer.
- är ordningsam, har god samarbetsförmåga och stark initiativförmåga.
- ett positivt förhållningssätt och har en öppenhet inför förändringar.
- brinner för att ge god service och har erfarenhet av att möta kunder både via besök, telefon och e-post.
Som kundkommunikatör är du en servicekanal mot Topbostäders interna och externa kunder, samt agerar som länk till bolagets övriga avdelningar i kundtjänstfrågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att stötta Topbostäders kunder via telefon och e-post, och kräver god datorvana samt goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vanligt förekommande uppgifter är hantering av felanmälan och övrig administration som riktar sig internt och externt.
Tjänsten är på 100 %, vi tillämpar provanställning. Topbostäder strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.

Sista ansökningsdag 2024-02-04, men vänta inte med din ansökan då rekrytering av tjänsterna sker löpande. Ange gärna referenser och ev löneanspråk.

Vid frågor om tjänsten kontakta marknadschef Carola Ärleborg, 0970-255 21, [email protected]

Ansökan skickas till HR:
[email protected] Visa mindre

Administratör till receptionen i Gällivare, vikariat

Ansök    Aug 18    Polismyndigheten    Kontorsreceptionist
Är du redo för en större uppgift? Till vårt team söker vi nu en administratör som är serviceinriktad, engagerad och effektiv. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige. Polisområde Norrbotten är Sveriges största och nordligaste region och är ett av polisområdena i region Nord. Det geografiska områd... Visa mer
Är du redo för en större uppgift? Till vårt team söker vi nu en administratör som är serviceinriktad, engagerad och effektiv. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige.

Polisområde Norrbotten är Sveriges största och nordligaste region och är ett av polisområdena i region Nord. Det geografiska området spänner över 14 kommuner – från Arvidsjaurs kommun i söder till Kiruna kommun i norr.

Polisområde Norrbotten är indelat i fyra lokalpolisområden: Luleå/Boden, Norra Lappland, Piteå/Älvdal och Östra Norrbotten. På polisområdesnivå finns även en utredningssektion, en insatsgrupp och en hundgrupp. Vidare finns ett polisområdeskansli.

Tjänsten är ett vikariat med start snarast enligt överenskommelse t.o.m 2024-06-01 med placeringsort i Gällivare.

ARBETSUPPGIFTER
Receptionen är Polismyndighetens ansikte utåt och ofta den första kontakten för allmänheten - och är därav en viktig kontaktyta. Verksamheten är både en myndighetsutövning och en servicefunktion med tillgänglighet för såväl extern som intern service. Att tjänstgöra som administratör i receptionen är ett betydelsefullt arbete i att stärka förtroendet för polisverksamheten genom att ha engagemang, kvalitet och säkerhet i handläggningen av ärenden kombinerat med effektivitet.

Som administratör i receptionen kommer du att ha ett viktigt arbete inom ramen för polisens serviceuppdrag. Du kommer att vara allmänheten behjälplig och bland annat arbeta med polismyndighetsärenden i receptionen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Handlägga pass- och identitetskortsansökningar
• Ta emot och registrera anmälningar från allmänheten
• Hantera hittegods
• Utlämning av beslag
• Ta emot tillståndshandlingar och inlämnade vapen

Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma då inflödet av ärenden kan variera i hög grad. Det kan också förekomma arbete på annan ort i länet vid enstaka tillfällen.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:
• Gymnasieexamen eller motsvarande kunskaper förvärvade genom studier.
• Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift
• Aktuell arbetslivserfarenhet inom service och administration som innefattat personliga kontakter som arbetsgivaren anser relevant för tjänsten
• God datavana och lätt för att lära dig nya IT-system
• B- Körkort

Det är meriterande om du:
• Har aktuell erfarenhet av arbete inom polisen, annan myndighet eller offentlig förvaltning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten
• Har kunskap/färdighet gällande polisiära datasystem såsom RES, hittegods, RAR och Durtvå
• Har aktuell erfarenhet av att arbeta i en reception som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten
• Behärskar ytterligare språk som arbetsgivaren bedömer relevant utöver svenska och engelska.

Personliga egenskaper
Som administratör inom receptionen ställs det krav på engagemang, tillgänglighet och effektivitet. Då arbetstempot växlar så tror vi att du är en person som trivs och drivs av detta, samtidigt som det inte påverkar din noggrannhet eller kundbemötande. Vi tror vidare att du har ett serviceinriktat och flexibelt förhållningssätt samt en god samarbetsförmåga. Då arbetet är utåtriktat och med daglig kontakt med människor fäster vi stor vikt vid din kommunikativa förmåga.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev senast den 1 september 2023. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polismyndighetens webbplats.

Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att du skickar din ansökan uppmärkt med annonsens referensnummer via brev till adressen: Polismyndigheten, Registratorskontoret, 106 75 STOCKHOLM, eller kontakta ansvarig HR-konsult.

Om du fortsätter din ansökan digitalt kommer din ansökan hanteras via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande

Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på https://polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratörer till receptionen i Gällivare

Ansök    Maj 5    Polismyndigheten    Kontorsreceptionist
Är du redo för en större uppgift? Till vårt team söker vi nu två administratörer som är serviceinriktad, engagerad och effektiv. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige. Polisområde Norrbotten är Sveriges största och nordligaste region och är ett av polisområdena i region Nord. Det geografiska om... Visa mer
Är du redo för en större uppgift? Till vårt team söker vi nu två administratörer som är serviceinriktad, engagerad och effektiv. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige.

Polisområde Norrbotten är Sveriges största och nordligaste region och är ett av polisområdena i region Nord. Det geografiska området spänner över 14 kommuner från Arvidsjaurs kommun i söder till Kiruna kommun i norr.
Polisområde Norrbotten är indelat i fyra lokalpolisområden: Luleå/Boden, Norra Lappland, Piteå/Älvdal och Östra Norrbotten. På polisområdesnivå finns även en utredningssektion, en insatsgrupp och en hundgrupp. Vidare finns ett polisområdeskansli.

Vi söker nu en tjänst på tillsvidare samt ett vikariat med start snarast enligt överenskommelse t.o.m 2024-06-01 med placeringsort i Gällivare.

ARBETSUPPGIFTER
Receptionen är Polismyndighetens ansikte utåt och ofta den första kontakten för allmänheten - och är därav en viktig kontaktyta. Verksamheten är både en myndighetsutövning och en servicefunktion med tillgänglighet för såväl extern som intern service. Att tjänstgöra som administratör i receptionen är ett betydelsefullt arbete i att stärka förtroendet för polisverksamheten genom att ha engagemang, kvalitet och säkerhet i handläggningen av ärenden kombinerat med effektivitet.

Som administratör i receptionen kommer du att ha ett viktigt arbete inom ramen för polisens serviceuppdrag. Du kommer att vara allmänheten behjälplig och bland annat arbeta med polismyndighetsärenden i receptionen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Handlägga pass- och identitetskortsansökningar
• Ta emot och registrera anmälningar från allmänheten
• Hantera hittegods
• Utlämning av beslag
• Ta emot tillståndshandlingar och inlämnade vapen

Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma då inflödet av ärenden kan variera i hög grad. Det kan också förekomma arbete på annan ort i länet vid enstaka tillfällen.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:
• Gymnasieexamen eller motsvarande kunskaper förvärvade genom studier.
• Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift
• Aktuell arbetslivserfarenhet inom service och administration som innefattat personliga kontakter som arbetsgivaren anser relevant för tjänsten
• God datavana och lätt för att lära dig nya IT-system
• B- Körkort

Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet av arbete inom polisen, annan myndighet eller offentlig förvaltning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten
• Har kunskap/färdighet gällande polisiära datasystem såsom RES, hittegods, RAR och Durtvå
• Har aktuell erfarenhet av att arbeta i en reception som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten
• Behärskar ytterligare språk som arbetsgivaren bedömer relevant utöver svenska och engelska.

Som administratör inom receptionen ställs det krav på engagemang, tillgänglighet och effektivitet. Då arbetstempot växlar så tror vi att du är en person som trivs och drivs av detta, samtidigt som det inte påverkar din noggrannhet eller kundbemötande. Vi tror vidare att du har ett serviceinriktat och flexibelt förhållningssätt samt en god samarbetsförmåga. Då arbetet är utåtriktat och med daglig kontakt med människor fäster vi stor vikt vid din kommunikativa förmåga.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.


ÖVRIGT
Placeringsort: Gällivare
Funktion: Administratör reception

Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev senast den 19 maj 2023. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polismyndighetens webbplats.

Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att du skickar din ansökan uppmärkt med annonsens referensnummer via brev till adressen: Polismyndigheten, Registratorskontoret, 106 75 STOCKHOLM, eller kontakta ansvarig HR-konsult.

Om du fortsätter din ansökan digitalt kommer din ansökan hanteras via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande

Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på https://polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster. Visa mindre

Kundmottagare

Ansök    Nov 3    Top Bostäder AB    Kontorsreceptionist
Topbostäder är en viktig aktör i utvecklingen av Gällivare kommun och vill vara en del i kommunens vision och medvetna satsning på att kommunen ska öka sin befolkning till 20 000 innevånare. Företaget är ett kommunägt allmännyttigt bostadsföretag som ska tillgodose kommuninnevånarnas behov av lägenheter. Topbostäder förvaltar drygt 2100 hyresrätter och ett större antal lokaler. Företagets verksamhet präglas av klokhet och framsynthet i de olika affärsomr... Visa mer
Topbostäder är en viktig aktör i utvecklingen av Gällivare kommun och vill vara en del i kommunens vision och medvetna satsning på att kommunen ska öka sin befolkning till 20 000 innevånare. Företaget är ett kommunägt allmännyttigt bostadsföretag som ska tillgodose kommuninnevånarnas behov av lägenheter. Topbostäder förvaltar drygt 2100 hyresrätter och ett större antal lokaler. Företagets verksamhet präglas av klokhet och framsynthet i de olika affärsområdena och arbetet bedrivs i samverkan med kunder och ägare. Det är närmare 40 personer anställda i dagsläget som arbetar för att erbjuda hyresrätter med hög servicegrad, flexibelt boende samt goda livsmiljöer för sina hyresgäster i en naturnära miljö. Topbostäder har påbörjat resan till att bli ett modernt bostadsbolag med ett starkt kund- och medarbetarfokus.
Topbostäder AB söker personal
Kundmottagare
Vi söker nu fler medarbetare till vår kundmottagning. Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern och digital förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service och tillgänglighet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder.
Tillsammans med dina kollegor är du med i den digitala förändringsresan som Topbostäder och inte minst kundmottagningen är inne i då vi bl.a ska byta fastighetssystem.
Du stöttar våra kunder genom att svara på frågor och registrering av felanmälan via mail, telefon och besök i kundmottagningen samt via våran interna samverkan där vi alltid har kunden i fokus.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för hela uthyrningsprocessen från att en lägenhet sägs upp till att en ny hyresgäst hämtar nycklarna till sin lägenhet.
I arbetet ingår många personliga kontakter med kunder och hyresgäster där du gemensamt med övriga i teamet har ansvar för bl.a. köhantering, ansökningar från bostadssökande, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, kontraktsskrivning, avisering och krav, nyckelhantering, störning- och inkassoärenden samt dokumentation.

Du har:
- lätt för att arbeta självständigt och duktig på att samarbeta i team.
- en bra förmåga att planera och organisera ditt arbete
- trivs i och bidrar proaktivt i en verksamhet som framförallt under månadsslut har ett högt tempo
- kan förmedla information på ett lättförståeligt sätt, såväl skriftligt som muntligt
- du tar initiativ och ägarskap, sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat.
Som person är du flexibel, tycker om att ge god service och har ett stort engagemang för att hjälpa Topbostäders kunder i både stora och små ärenden. Du är lösningsorienterad och ser samarbete som en naturlig del i din vardag.
Vi söker dig med gymnasiekompetens, med ett intresse för den digitala utvecklingen som sker. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Extra plus om du har en erfarenhet i kommunikation och marknadsföring för att kunna arbeta med vår hemsida, sociala medier och övriga kommunikationsvägar.
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt med handläggning av ärenden. Vi intern utbildar.
Tjänsterna är 100%, vi tillämpar provanställning.
Sista ansökningsdag 2023-12-03 men vänta inte med din ansökan då rekrytering av tjänsterna sker löpande. Ange gärna referenser och ev löneanspråk.
Vid frågor om tjänsten kontakta marknadschef Carola Ärleborg, 0970-255 21, [email protected]

Ansökan skickas till HR:
[email protected] Visa mindre

Polismyndigheten söker administratör för semestervikariat till receptionen

Ansök    Jan 22    Polismyndigheten    Kontorsreceptionist
Polisområde Norrbotten består av fyra lokalpolisområden, Luleå/Boden, Norra Lappland, Piteåälvdal och Östra Norrbotten. I lokalpolisområdena arbetar man med lokala mål mot den lokala problembilden. Verksamheten är omfattande, innefattar en stor bredd på arbetsuppgifter och bedrivs nära medborgarna. Receptionen är Polismyndighetens ansikte utåt och ofta den första kontakten för allmänheten och en viktig kontaktyta. Verksamheten är både en myndighetsutövnin... Visa mer
Polisområde Norrbotten består av fyra lokalpolisområden, Luleå/Boden, Norra Lappland, Piteåälvdal och Östra Norrbotten. I lokalpolisområdena arbetar man med lokala mål mot den lokala problembilden. Verksamheten är omfattande, innefattar en stor bredd på arbetsuppgifter och bedrivs nära medborgarna.

Receptionen är Polismyndighetens ansikte utåt och ofta den första kontakten för allmänheten och en viktig kontaktyta. Verksamheten är både en myndighetsutövning och en servicefunktion med tillgänglighet för såväl extern som intern service.

Vid lokalpolisområde Norra Lappland finns receptioner i Gällivare, Kiruna och Jokkmokk som har i uppdrag att ge service till medborgarna måndag till fredag.

Vi söker nu en semestervikarie till receptionen i Gällivare.



ARBETSUPPGIFTER
Som semestervikarie i receptionen kommer du att ha ett viktigt arbete inom ramen för polisens serviceuppdrag. Du kommer att vara allmänheten behjälplig och bland annat arbeta med polismyndighetsärenden i receptionen. Du blir myndighetens ansikte utåt och kanske besökarens första kontakt med polisen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ta emot och registrera anmälningar från allmänheten
• Handlägga pass- och identitetskortsansökningar
• Hantera hittegods
• Utlämning av beslag
• Ta emot tillståndshandlingar och inlämnade vapen

Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma då inflödet av ärenden kan variera i hög grad.

Vikariatet innebär att du kommer att genomgå en nationell RES-grundutbildning för pass- och ID-hantering, förlagd till dagtid, under fem dagar tillsammans med en veckas handledning. En godkänd utbildning är en förutsättning för den fortsatta placeringen.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har

• Avslutad och godkänd 3-årig gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet inom service och administration
• God datorvana och lätt för att lära dig nya IT-system
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska
• Körkort, lägst behörighet B

Det är meriterande om du:

• Har erfarenhet av arbete inom polisen, annan myndighet eller offentlig förvaltning
• Har kunskap/färdighet gällande polisiära datasystem såsom RES, hittegods, RAR och Durtvå
• Är polisstuderande med kunskap i polisens system

Personliga egenskaper

Som medarbetare är du polisens ansikte utåt och förväntas arbeta utifrån engagemang, tillgänglighet och effektivitet vilket ställer krav på:
• att kunna arbeta i ett högt och växlande arbetstempo utan att detta påverkar noggrannhet eller kundbemötande
• ett serviceinriktat och flexibelt förhållningssätt
• en god samarbetsförmåga
• att du har ett lösningsorienterat fokus

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper



ÖVRIGT
• Tidsbegränsad anställning under perioden juni-augusti. Anställningstidens längd, start- och sluttid kan variera
• Placeringsort: Gällivare, vid behov kommer tjänstgöring även ske vid våra receptioner i Jokkmokk och Kiruna
• Arbetstid: dagtid med flex
• Tillträde: enligt överenskommelse

Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polismyndighetens rekryteringssystem Visma Recruit. Har du skyddad identitet eller om du vill komplettera din ansökan kontakta ansvarig HR-konsult.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.

Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på www.polisen.se

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundkommunikatör

Ansök    Sep 30    Top Bostäder AB    Kontorsreceptionist
Kundkommunikatör Vi söker nu extra medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder. Som kundkommunikatör arbetar du självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör a... Visa mer
Kundkommunikatör
Vi söker nu extra medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder.
Som kundkommunikatör arbetar du självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har även en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med oss
Vi söker dig som:
- har förmåga att bemöta kunder och agera professionellt
- är serviceinriktad och en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer.
- är ordningsam, har god samarbetsförmåga och stark initiativförmåga.
- ett positivt förhållningssätt och har en öppenhet inför förändringar.
- brinner för att ge god service och har erfarenhet av att möta kunder både via besök, telefon och e-post.
Som kundkommunikatör är du en servicekanal mot Topbostäders interna och externa kunder, samt agerar som länk till bolagets övriga avdelningar i kundtjänstfrågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att stötta Topbostäders kunder via telefon och e-post. Vanligt förekommande uppgifter är hantering av felanmälan och övrig administration som riktar sig internt och externt.
Tjänsten är en visstidsanställning som fortlöper fram till 2023-08-30. Topbostäder strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.

Sista ansökningsdag 2022-10-30, men vänta inte med din ansökan då rekrytering av tjänsterna sker löpande. Ange gärna referenser och ev löneanspråk.

Vid frågor om tjänsten kontakta marknadschef Carola Ärleborg, 0970-255 21, [email protected]

Ansökan skickas till HR:
[email protected] e Visa mindre

Kundmottagare

Ansök    Feb 21    Top Bostäder AB    Kontorsreceptionist
Kundmottagare Vi söker nu fler medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att utveckla det dagliga arbetet för att våra kunder ska uppleva att Topbostäder erb... Visa mer
Kundmottagare
Vi söker nu fler medarbetare till vår kundmottagning. Våra medarbetare på Marknadsavdelningen arbetar fokuserat med att bygga upp en modern förmedlingstjänst som ska tillgodose våra kunders behov. God service, tillgänglighet och enkelhet ska prägla vårt bemötande och kontakter med bostadssökande och övriga kunder.
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att utveckla det dagliga arbetet för att våra kunder ska uppleva att Topbostäder erbjuder ett tryggt boende.
Du stöttar våra kunder genom att svara på frågor via mail, telefon och besök i kundmottagningen samt via våran interna samverkan där vi alltid har kunden i fokus.
Det är viktigt att skapa rätt förväntningar hos våra kunder, det gör vi bland annat genom att vara tydliga i kommunikationen och att anpassa informationen till mottagaren.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för hela uthyrningsprocessen från att en lägenhet sägs upp till att en ny hyresgäst hämtar nycklarna till sin lägenhet.
I arbetet ingår många personliga kontakter med kunder och hyresgäster där du har ansvar för köhantering, ansökningar från bostadssökande, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, kontraktsskrivning, nyckelhantering och dokumentation.

Du har:
- lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete
- trivs i och bidrar proaktivt i en verksamhet som är under uppbyggnad.
- kan förmedla information på ett lättförståeligt sätt, såväl skriftligt som muntligt
- du tar initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat.
Som person tycker du om att ge god service och har ett stort engagemang för att hjälpa Topbostäders kunder i både stora och små ärenden. Du är lösningsorienterad och ser samarbete som en naturlig del i din vardag.
Vi söker dig med gymnasiekompetens, god datorvana och goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift.
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt med handläggning av ärenden. Vi intern utbildar.
Tjänsten är på heltid.
Sista ansökningsdag 2022-03-18, men vänta inte med din ansökan då rekrytering sker löpande. Ange gärna referenser och ev löneanspråk.
Ansökan skickas till HR:
[email protected] Visa mindre

Vik. Ekonomibiträde till sim - och sporthall

Ansök    Aug 20    Gällivare kommun    Kontorsreceptionist
En arktisk småstad i världsklass. Gnistrande vinter, ljusa sommarnätter, tio minuter till allt. Gällivare ligger vackert inbäddat i ett enastående landskap 10 mil norr om polcirkeln. I kommunen bor 18 000 människor med närhet till arbete, service och natur. Här finns länsdelssjukhus, väl utbyggd barnomsorg, bra skolor, ett rikt föreningsliv och varierat kulturutbud. Vildmarken ger stora möjligheter till fritid och upplevelser utöver det vanliga, året runt... Visa mer
En arktisk småstad i världsklass.
Gnistrande vinter, ljusa sommarnätter, tio minuter till allt. Gällivare ligger vackert inbäddat i ett enastående landskap 10 mil norr om polcirkeln. I kommunen bor 18 000 människor med närhet till arbete, service och natur. Här finns länsdelssjukhus, väl utbyggd barnomsorg, bra skolor, ett rikt föreningsliv och varierat kulturutbud. Vildmarken ger stora möjligheter till fritid och upplevelser utöver det vanliga, året runt. Från norrbottenskusten till Gällivare tar det ett par timmar med tåg eller bil och lite drygt det från Stockholm med dagliga flygförbindelser.
Här finns en differentierad företagsamhet med gruvnäring av världsklass som huvudsaklig basnäring. Just nu bygger vi nya Gällivare i takt med att områden i Malmberget avvecklas. Tidernas största samhällsomvandling till följd av gruvnäringens fortsatta expansion. 250 000 nya kvadratmeter av bostäder, kommunala verksamheter och kommersiella lokaler ska byggas under de närmaste 15 åren.

Verksamhetsbeskrivning
Fritidsenheten driver och förvaltar sport- och fritidsanläggningar inom Gällivare kommun. Vi är till för kommuns medborgare och syftet med vår verksamhet är att ge förutsättningar för en innehållsrik och aktiv fritid. Vi erbjuder möjligheter till aktiviteter av olika slag genom våra olika idrotts- och friskvårdsanläggningar. Tjänsten har för närvarande sin placering på Sim- och Sporthallen i Malmberget, men arbete på övriga anläggningar förekommer.

Arbetsuppgifter
Din främsta uppgift i receptionen är att välkomna våra besökare och hjälpa dem tillrätta. Som receptionist har du en central roll i vår verksamhet och det är viktigt att du kan hantera många olika typer av både människor och arbetsuppgifter. Lokalvård ingår i arbetsuppgifterna.

Arbetet utförs i nära kontakt med olika medarbetare på våra anläggningar och därför ska du ha lätt för sociala kontakter och kunna skapa förtroendefulla relationer. Din förmåga att samarbeta och anpassa dig efter olika arbetsförutsättningar är viktiga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av arbete i serviceyrke gärna som receptionist. Vi söker dig som trivs med människor och som får en kick av att ge riktigt god service. Som person är du mycket serviceinriktad och har god initiativförmåga. Du har ett professionellt bemötande, god samarbetsförmåga och klarar av att ha många bollar i luften samtidigt. Det är också viktigt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och har förmågan att snabbt se vad som behöver göras. Erfarenhet och kunskap inom lokalvård eller badverksamhet är meriterande. Även kunskaper i livräddning är meriterande. Du har goda kunskaper i svenska språket, engelska och andra språk är meriterande.

Arbetstid/Varaktighet
Heltid. Tidsbegränsad anställning 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning.

Tillträde
Enligt överenskommelse.

Upplysningar
Roger Hamstig, Enhetschef, 0970-818 661 eller
Lars-Ola Johansson, Arbetsledare, 0970-818 665

Vi tar endast emot ansökan via: www.hrsupporten.se/gellivare.php
Till din ansökan vill vi ha med en CV. Vid anmodan lämnas originalhandlingar.

Vi har valt våra rekryteringskanaler och önskar ingen rekryteringshjälp. Visa mindre